Groningse Kredietbank in de gemeente Ten Boer
Woont u in de gemeente Ten Boer en hebt u schulden of andere dringende geldproblemen? De Groningse Kredietbank (GKB) houdt voor inwoners van de gemeente Ten Boer twee wekelijks (op de oneven weken) op woensdagochtend spreekuur op gemeentehuis in Ten Boer. U krijgt advies over hoe u uw schulden kunt oplossen of schulden kunt voorkomen.
Afspraak maken
Bel voor een afspraak met de afdeling Intake van de Groningse Kredietbank: 14 050 (maandag t/m vrijdag, 09:00 – 16:00 uur). U kunt ook mailen: gkb@groningen.nl. Vermeld dan wel uw naam, adres en telefoonnummer in de e-mail, dan kunnen we u terugbellen.
Meenemen naar de afspraak
Neem de volgende gegevens altijd mee naar uw afspraak:
- Geldig paspoort of geldige id-kaart.
- Gegevens van uw vaste lasten (huur, energie, water en verzekeringen).
- Gegevens over uw inkomen (loon, uitkering, toeslagen).
- Gegevens van uw schuldeisers.
- Uw DigiD inloggegevens.
Heeft de GKB nog meer gegevens van u nodig, dan hoort u dat tijdens het spreekuur.
Gratis advies
De Groningse Kredietbank bepaalt welke oplossing het beste voor u is. Soms hebt u genoeg aan de adviezen en kunt u zelf aan de slag met uw geldproblemen. Een advies van de Groningse Kredietbank is gratis.
Bemiddeling
Bij dringende geldproblemen kan de GKB soms bemiddelen. Dat betekent dat de GKB probeert afspraken te maken met uw schuldeiser(s).
Voorbeelden van dringende geldproblemen zijn:
- Het energiebedrijf dreigt gas en/of elektriciteit af te sluiten.
- U kunt uw huur of hypotheek niet meer betalen en dreigt uit huis gezet te worden.
- De deurwaarder legt beslag op uw inboedel.
- Het waterbedrijf dreigt de waterleiding af te sluiten.
Schuldregeling
Soms adviseert de Groningse Kredietbank een schuldregeling. Tijdens het spreekuur krijgt u daar meer informatie over.
Probleem met het weergeven van Facebook berichten. Back-up cache in gebruik.
Klik om de fout te tonen